Kerstins blogg om lite av varje

– men mest muddar

På gång

Posted by Kerstin på torsdag, januari 4, 2007

knotted-openwork-scarf-3.jpg

Håller inte på med nyårslöften och sådant men på något sätt blir det i alla fall så att man får lust att avsluta pågående projekt och ordna upp alla lösa trådar så att säga. Tänkte i alla fall starta så smått med att göra färdig sjalen (Knotted Openwork Scarf) jag började med i december. Som jag skrev i en tidigare post så repade jag upp den en gång och började om men nu har den kommit en god bit på väg. Stickade en hel del på den under mellandagarna, under nyårshelgen stickade jag ett par muddar istället eftersom sjalen tog lite för stor plats på tåg och soffor.

NY BILDTEST: Testar att använda Flickr för att spara bilderna så om man klickar på bilden i den här posten öppnas mitt Flickr konto i ett nytt fönster.

Lämna en kommentar